Selasa, 14 April 2015

Be part of my life

Assalammualaikum dan morning!

Saya nak share something..tips2 berjaya dalam perniagaan online daripada encik Irfan Khairi :

1) Untuk mulakan perniagaan perlu ada MODAL, tiada perniaagaan yang tiada modal..beliau start bisness pada tahun 2000 dengan hanya RM 500 mula secara PARTIME.

2) Perlu ada ILMU pengetahuan tentang apa yang kita ingin niaga kan, sentiasa belajar mencari ilmu tu, jadi peniaga yang educated

3) Sentiasa BERUSAHA DAN KERJA KERAS tanpa mengharapkan orang lain, bisnes kita punya..jatuh bangun kita sendri yang tanggung

4) JANGAN PUTUS ASA, JANGAN CEPAT MENGALAH..anggap segala penolakan tu rezki kita akan datang, jangan biarkan segala pemikiran atau sifat yang negetif mempengaruhi anda

5) SENTIASA BERSYUKUR dengan apa yang kita perolehi, jangan riak, jangan takbur dan jangan lupa diri

6) Sentiasa BUAT BAIK, SENYUM , BERTOLAK ANSUR DAN MEMBANTU orang lain dengan ikhlas tanpa mengharapkan balasan

7) Perbanyakkan SENJATA, jangan mengharap 1 media sosial je..buka lebih banyak media sosial sperti BLOG, FB, TWITTER, INSTAGRAM, dan sbgnya

Saya besyukur telah di temukan dengan bisnes MARYKAY,  mula dengan hanya RM250 dan segala tips2 di atas saya dapat dalam bisnes ni, ianya sangat berbaloi dan berkesan dalam hidup saya..Kini saya lebih yakin dengan diri sendiri.


Hubungi  Aisha 
Marykay Beauty Consultant
Call / whatsapp 0193361580

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JOIN MARY KAY HANYA RM20!!

Assalamualaikum, hi good morning😍 2020 telah pun berlalu , ramai yang terkesan dengan pandemic Covid 19 . Sempena tahun baru 2021 ini, kaks...